С Ц Е Н А Р І Й
Випускного балу 4 класу
Мета. підбити підсумки роботи класної родини за чотири роки навчання та підготувати учнів до переходу у 5 клас; висловити подяку дирекції школи, працівникам школи, батькам та дітям, розвивати інтерес до навчання у старшій школі, пам’ять, мислення, артистизм, виразність мовлення; виховувати у дітей повагу до школи.
Хід свята
Оформлення сцени: на задній стіні - макет вітрильника, напис! "У добру путь"
Вчитель:
- Добрий день вам, всі наші гості!
Гарне свято прийшло до нас!
Так світло й урочисто в цьому залі,
Повсюди кульки яскраві висять!
Сьогодні тут ми з вами зібрались
В життя проводжати своїх журавлят.
Звучить марш. На сцену виходить капітан.
Капітан: Леді і джентльмени. Пані та панове. Сьогодні в житті кожного з вас, у житті нашого міста знаменна подія - в своє перше плавання відправляється корабель з простою назвою "Надія".
Свистати всіх нагору!
Всі по місцях!
Маестро, прощальну!
Пісня з кінофільму "Титанік"
Капітан: Ні-ні, не будемо уподібнюватися "Титаніку". Хоча на шляху вас чекають труднощі і випробування, та ще й які. Але не варто відволікатися1 вип.Прекрасний шлях навчання і пізнання.
Від шкільної парти до великих висот,
2 вип.Від букваря до таємниці світобудови,
З одним девізом полум'яним: "Вперед"
З одним девізом полум'яним: "Вперед"
Кап. Боцман! Бий на щастя пляшку об борт. І повний вперед.
Боцман намагається кинути пляшку, але тут на сцені з'являється перевіряючий.
Перевіряючий: Стоп, стоп. Який повний вперед? Ви обшук пройшли? А дозвіл на плавання у відкритому просторі отримали? Необхідно перевірити оснащеність корабля, готовність команди ну і т.д.
Весь цей час капітан намагається його перебити.
Загалом, все як годиться: звірити, перевірити, підписати, поставити печатку, ну а потім вже в добру путь.
звертається до капітана:Ну що ви все руками махайте. Пройдемо, у всьому розберемося, вирішимо, що робити.
звертається до глядачів:
А ви поки розслабтеся. Відпочиньте.Пісня « Випускний четвертий клас»
Боцман намагається кинути пляшку, але тут на сцені з'являється перевіряючий.
Перевіряючий: Стоп, стоп. Який повний вперед? Ви обшук пройшли? А дозвіл на плавання у відкритому просторі отримали? Необхідно перевірити оснащеність корабля, готовність команди ну і т.д.
Весь цей час капітан намагається його перебити.
Загалом, все як годиться: звірити, перевірити, підписати, поставити печатку, ну а потім вже в добру путь.
звертається до капітана:Ну що ви все руками махайте. Пройдемо, у всьому розберемося, вирішимо, що робити.
звертається до глядачів:
А ви поки розслабтеся. Відпочиньте.Пісня « Випускний четвертий клас»
Капітан: Ну от, все начебто в порядку. Можна відчалювати. Боцман ...
Виходить перевіряючий
Перевіряючий: Ви знаєте, технічним станом корабля я задоволений: зріст, вага - все в нормі. А от як на рахунок розумових здібностей команди?
Капітан: Немає жодних проблем. Вони з успіхом пройшли підсумкову атестацію.
Перевіряючий: Ну, це що, на іспитах можна було і списати. Хотілося б переконатися в їх кмітливості тут і зараз.
Капітан: Добре. Але після цього ми зможемо відплисти?
Перевіряючий: Якщо вони витримають це випробування, то які розмови можуть бути.
Капітан: Всі папери підписані, печатки поставлені. В дорогу.
Виходить перевіряючий
Перевіряючий: Ви знаєте, технічним станом корабля я задоволений: зріст, вага - все в нормі. А от як на рахунок розумових здібностей команди?
Капітан: Немає жодних проблем. Вони з успіхом пройшли підсумкову атестацію.
Перевіряючий: Ну, це що, на іспитах можна було і списати. Хотілося б переконатися в їх кмітливості тут і зараз.
Капітан: Добре. Але після цього ми зможемо відплисти?
Перевіряючий: Якщо вони витримають це випробування, то які розмови можуть бути.
Капітан: Всі папери підписані, печатки поставлені. В дорогу.
Зустрічайте веселу, енергійну та дружну комананду 4 – А класу
Вчитель. Злинь же, музико, в небо гучніше,
В добру пору лунай, в добрий час
Вище голови, йдіть веселіше,
З нетерпінням чекаємо вас!!!
Вчителі, любі гості і добрі друзі,
Вас зібрали, щоб радість свою розділити,
Ми доросліші стали, майже великі.
2 вип. Непомітно вже перші роки промайнули.
Десь наш вірний букварик залишивсь в минулім.
Він дорогу до знань розпочав восени,
Щоб в очах наших світло лишилось весни.
3 вип. Зібрались дружно ми на свято,
Схвильовані, як в перший раз,
Щоб вам удачі побажати
І перейти у п’ятий клас.
І перейти у п’ятий клас.
4 вип. Багато доброго, нового
Життя відкриє ще для нас.
Як перша сходинка до нього
Для всіх нас буде п’ятий клас.
5 вип.У нас у всіх святковий настрій,
Ми всі схвильовані украй.
«Середня школо, - скажем, - здрастуй!
А початкова – прощавай!
6 вип.Тож прощавай, четвертий клас!
Ти замалий уже для нас!
Та ми повернемось не раз
Думками в наш четвертий клас.
7 вип.Ці чотири роки всі ми разом йшли,
Хвилювання й радість поділяли!
Разом і навчались, і росли.
І свята всі дружно відзначали.
Пісня «Дружній клас»
Вбігає Боцман
Боцман: Товаришу капітане, у нас на борту якісь дива відбуваються!
Боцман: Товаришу капітане, у нас на борту якісь дива відбуваються!
Капітан: Розберемося.
Попелюшка. Який чудовий бал! Як тут гарно. Вітаю усіх присутніх на цьому торжестві.
Я просто у захваті від того, що відбувається у цьому залі. Та я не можу зрозуміти, що це за така країна «Школа» у яку я потрапила, у якій так багато любові й радості? Хтось може мені розповісти, хто ті люди, яким дорослі діти весь час зізнаються у коханні?
1вип. Дорога Попелюшко, ти живеш у казковій країні, ніколи не чула про наш школу і тобі, мабуть, не просто побачити те, що ми відчуваємо серцем.
2 вип. Та все ж ми спробуємо відкрити тобі той дивний світ, який зветься Школою і познайомити з людьми, які творять щастя і радість у ній.
3 вип. Мила дівчинко, скажи, хто у твоїй казковій країні вирішує все, відповідає за все, керує всім, піклується про всіх? Хто найголовніший?
Я просто у захваті від того, що відбувається у цьому залі. Та я не можу зрозуміти, що це за така країна «Школа» у яку я потрапила, у якій так багато любові й радості? Хтось може мені розповісти, хто ті люди, яким дорослі діти весь час зізнаються у коханні?
1вип. Дорога Попелюшко, ти живеш у казковій країні, ніколи не чула про наш школу і тобі, мабуть, не просто побачити те, що ми відчуваємо серцем.
2 вип. Та все ж ми спробуємо відкрити тобі той дивний світ, який зветься Школою і познайомити з людьми, які творять щастя і радість у ній.
3 вип. Мила дівчинко, скажи, хто у твоїй казковій країні вирішує все, відповідає за все, керує всім, піклується про всіх? Хто найголовніший?
Попелюшка. Звичайно, король.
4 вип. І у нашій країні є король. Це наш любий директор —Олександр Степанович.
Попелюшка. А він, що більше любить: карати чи милувати? Скільки голів за його наказом відрубано?
1 вип. Ти не повіриш, Попелюшко, але наш король зовсім не вміє карати. Він навіть не уміє викликати на килим і грюкати кулаком по столу.
Попелюшка. А як же він тоді править країною?
2 вип. Наша країна «ШКОЛА» найкраща і найвідоміша у місті, мабуть, тому, що править нею рішучий, сучасний, прогресивний, талановитий, а, найголовніше, добрий і світлий король— Олександр Степанович.
1 вип. Ти не повіриш, Попелюшко, але наш король зовсім не вміє карати. Він навіть не уміє викликати на килим і грюкати кулаком по столу.
Попелюшка. А як же він тоді править країною?
2 вип. Наша країна «ШКОЛА» найкраща і найвідоміша у місті, мабуть, тому, що править нею рішучий, сучасний, прогресивний, талановитий, а, найголовніше, добрий і світлий король— Олександр Степанович.
3вип. .Ви нам для навчання умови створили,
Ремонт капітальний у школі зробили.
Завжди ви звертали велику увагу
На наші екскурсії , свята та розваги.
За те, що були ви уважні до нас,
Вам щиро дякує сьогодні наш клас.
Попелюшка. А хто допомагає королю правити країною? У нашого короля є міністри. Говорять, це найкращі міністри у всьому казковому світі. Мабуть, тому що вони уміють голосно і страшно сварити підданих. Їх боїться навіть сам король.
1вип. І у нас є свої міністри. Це наші заступники директора: тільки їх не бояться, а поважають.
Попелюшка. Поважають, тому, що вони вміють гарно сварити підданих?
2 вип. Ні. Вони професійно роблять свою справу і вкладають у неї душу. І при цьому мають просто фантастичні результати.
3вип. І зараз ми хочемо побажати заступникам директора: міцного здоров’я, довгих років життя і терпіння.
1вип. І у нас є свої міністри. Це наші заступники директора: тільки їх не бояться, а поважають.
Попелюшка. Поважають, тому, що вони вміють гарно сварити підданих?
2 вип. Ні. Вони професійно роблять свою справу і вкладають у неї душу. І при цьому мають просто фантастичні результати.
3вип. І зараз ми хочемо побажати заступникам директора: міцного здоров’я, довгих років життя і терпіння.
Попелюшка. І що, така велика країна тримається лише завдяки королеві та міністрам?1 вип. Звичайно ж ні. Жодна шкільна країна не може існувати без вчителів. А в нашій школі вони – найкращі.
2 вип. Ми любимо ваші цікаві уроки,
Хоч з нами буває немало мороки,
І вчительське серце частенько у герці,
Бо неслухи сиплють густесенько перцем.
3 вип. За те, що ви були за батька й матір,
Учили жити чесно на землі,
Що нам не поспішали двійки ставить,
Спасибі, дорогі учителі
Учили жити чесно на землі,
Що нам не поспішали двійки ставить,
Спасибі, дорогі учителі
4 вип.Учителю! Пораднику і друже!
Ви вибрали дорогу непросту.
Ми вам сьогодні дякуємо дуже
За вашу працю вчительськую святу.
Пісня для вчителів
Попелюшка: Я теж хочу жити у такій країні !
Вип. Для цього потрібно ходити у школу, якщо хочеш ми тебе проведемо .
Беруть Попелюшку і йдуть за сцену.
Капітан: Так, прекрасний початок. То одне, то інше. А це ще хто ?
Капітан: Так, прекрасний початок. То одне, то інше. А це ще хто ?
1 вед. Прощаючись зі школою,відпливаючи у країну Гімназії ми вирішили започаткувати музей шкільних реліквій.
2 вед. І зараз ми представимо свої експонати .
1 вип. Я віддаю у музей шматок граніту знань, який ми гризли і ще багато залишили вам.2 вип. А я залишаю мій особистий літак, який пройшов перші випробування на уроках математики3 вип. Я віддаю банку сліз, пролитих за 4 роки навчання. 4 Вип. А від мене нехай буде ручка, яка пережила всі контрольні.5 вип. А ось візьміть до музею кеди головного футболіста школи.6 вип. І нарешті – універсальна шпаргалка, найбільший другі ворог учня - завдовжки 2 м!
Кап. Дякуємо за такі чудові експонати.
2 вед. У народі кажуть: Якщо хочеш повернутися у те місце ще раз – залиш там якусь річ. Ми щойно залишили у школі згадку про себе.
Худ . номер від учениці
1 вип. Ой, як хочеться у перший клас, так сумно. А можна хоч на хвилинку?
Кап. Це я можу . За мною.
1 вип. Ми перегорнемо листки
Життя шкільного враз,
Вже зараз ми випускники,
Але колись ішли до школи в перший клас..
2 вип..В той день світило сонце ясно,
Навколо так було прекрасно.
І вчителька промовила звертання:
«Ну що, розпочнемо навчання?»
3 вип. До успіхів було далеко,
Нам заважали балачки.
І виявилось – ой, нелегко
Писати палички й гачки.
4 вип. Хтось під партою в кутку
Робить справу нелегку:
Все на пальцях полічили.
Бо без них — немає сили.
5 вип. Клас працює, а дівчата
Вчаться булки доїдати.
Потім ще б чайку напитись
Й погуляти відпроситись...
6 вип.Дехто водить теревені:
«Нащо вчитись? Змалку вчені!»
Совість-зрадниця мовчить,
І язик теж не болить.
Відеопрезентація: «Наш 1-А клас»
7 вип.Так поступово ми звикали
Тримати ручки й олівці.
Вже нас контрольні не лякали,
Ми часто чули: «Молодці!»
8 вип..Ми всі засвоїли чудово
Прикметник, суфікс, дієслово.
Диктантів купу написали.
Досвідченими трохи стали.
9 вип..Уроки всі свої учили
Із групою, і вдома.
А часом вчили на перервах –
Усім ця річ відома.
10 вип..Чотири перших роки промайнуло,
Тих незабутніх шкільних літ.
І сьогодні, мов пташата з гніздечка,
Ми летимо у доросліший світ.
Пісня «Зачекай, дитинство»
Учитель. Погляньте, дорогі діти, на своїх батьків. Їхні очі сяють щастям, а десь у глибині прихована тривога. Бо попереду ще стільки випробовувань! Батьки переживають у кілька разів більше, ніж ви самі. Тож любіть своїх рідних, будьте завжди гідними їх, дайте їм можливість пишатися вами!
1 вип.Прийміть наш букет
Із пошани й любові Вклоняємось низько і дякуєм щиро За ласку і ніжність, За мудрість і віру.
2 вип.Бо без батьків чого ми в світі варті,
Без маминої ласки і тепла, без батьківської строгості і жарту, і без свого родинного тепла. 3 вип.Ви ж нас, як пташенят в гнізді, зростили, Давали дітям раду, як могли, І в наших душах сонце засвітили, І крила для польоту нам дали. 4 вип.Чотири роки нас водили вранці, Несли портфелі наші й ранці, Із вами ми уроки вчили, І малювали. і лічили. 5 вип.Писали з нами твори вдома, І як встигали, невідомо, При цьому готувати їсти, Білизну прать, місити тісто. 6 вип.Ми любим вас, кохані мами й тата, Ми вам бажаємо здоров′ячка багато, Ми хочемо, щоб ви завжди раділи, І щоб в житті ніколи не хворіли. |
Юнак. Дорогі наші батьки! Ми різні. Але ми – це ви, більш сміливі і сучасні, неспокійні і відверті.
Дівчина. Ми – це ви, якщо б ви просто стали нами сьогодні. Ми – це ви у майбутньому.
Вип.Минуть роки, все дуже зміниться, я знаю,
Ще стільки буде у житті знайомств, подій.
Та в щасті і печалі я завжди згадаю,
Сумний і світлий,мамо,погляд твій.
Пісня «Батьки мої»
Кап. Чесно кажучи, я починаю сумніватися в тому, що ми сьогодні покинемо ці берега. Стільки перешкод. Залишається сподіватися тільки на диво.
Боцман. Я знаю, хто нам допоможе. Дівчатка, вони завжди нам допомагали , давали списати …
Масовка дівчат
Кап. Після такого, з нами нічого не повинно трапитися і ми почнемо нашу подорож. Боцман. Боцман! Боцман!
Боцман вносить пляшку з-під шампанського, але порожню.
Кап. Що це?
Боцман: Ось. Вона вислизнула у мене з рук прямо в море. Ледве виловив, а вона порожня. Не зовсім, правда.
Капітан дістає записку з пляшки.
Кап.: Телеграма. Для випускників. Вода роз'їла деякі слова і їх не прочитати. Потрібен ваша допомога. Текст телеграми читають батьки .
Шановні _ випускники! Ми, що йдуть слідом за вами, дуже раді, що ви, такі енергійні. І в святковий день отримуєте вітання. Користуючись такою нагодою, хочемо вам сказати, що таких веселих людей, як ви не так вже й багато на цій землі. Сподіваємося, що ваше шкільне життя буде успішним. І ви надалі будете збиратися такою дружьою сімєю.
Традиційно бажаємо міцного здоров'я, щастя, довгих років життя!Наступне покоління!
Кап.: Текст телеграми необхідно занести в бортовий журнал. Ходімо, Боцман.
Боцман вносить пляшку з-під шампанського, але порожню.
Кап. Що це?
Боцман: Ось. Вона вислизнула у мене з рук прямо в море. Ледве виловив, а вона порожня. Не зовсім, правда.
Капітан дістає записку з пляшки.
Кап.: Телеграма. Для випускників. Вода роз'їла деякі слова і їх не прочитати. Потрібен ваша допомога. Текст телеграми читають батьки .
Шановні _ випускники! Ми, що йдуть слідом за вами, дуже раді, що ви, такі енергійні. І в святковий день отримуєте вітання. Користуючись такою нагодою, хочемо вам сказати, що таких веселих людей, як ви не так вже й багато на цій землі. Сподіваємося, що ваше шкільне життя буде успішним. І ви надалі будете збиратися такою дружьою сімєю.
Традиційно бажаємо міцного здоров'я, щастя, довгих років життя!Наступне покоління!
Кап.: Текст телеграми необхідно занести в бортовий журнал. Ходімо, Боцман.
Боцман: А для вас від нас подарунок
Худ . номер від учениці
Капітан і Боцман йдуть.Все трапляється в житті:
Негода і мла,
Налітає біда ураганом непроглядним ...
І долею твоєї керує тоді
парус Надії.
Капітан і Боцман йдуть.Все трапляється в житті:
Негода і мла,
Налітає біда ураганом непроглядним ...
І долею твоєї керує тоді
парус Надії.
Капітан: Усі на корабель!
1 вип. Хоч сьогодні в нас і свято,
Тільки є одна печаль,
Вчителька не йде у п’ятий.
Розлучатися так жаль!
2 вип. Перша вчителька!
Добра, терпляча,
Наче мама була нам малим.
І любов була щира, гаряча,
Зігрівала сердечко усім.
3 вип. Ми малі на лінійці стояли,
А в очах і цікавість, і страх!
В ручках квітів букети тримали,
І тремтіла тривога серцях.
4 вип. Ви ж, як фея, і добра, і мила,
Усміхнулися лагідно нам.
Як же щиро ви всіх нас любили!
Як нас завжди хвалили батькам!
5 вип. Пустували не раз і не два,
І уроки зривати уміли,
В вас боліла від нас голова,
Але ви все одно нас любили.
6 вип. Та такого не було,
Щоб робив це хтось на зло,
Бо усі ми повсякчас,
Дуже-дуже любим вас!
7 вип. Ми Вас любимо так щиро!
Пам’ятайте й Ви про нас.
А тепер для Вас цю пісню
Заспіває весь наш клас.
Пісня «Перша вчителька»
Вип. Перед тим. Як відчалити ми повинні дати обіцянку
ОБІЦЯНКА
- Ми, учні четвертого А класу, йдучи до середньої школи, обіцяємо:
1. Прибігати до школи на перший урок з очима, що палають від допитливості. (-Обіцяємо!)
2. Із вовчим апетитом „поглинати” всі знання і „перетравлювати” їх до кінця, щоб не гальмувати. (-Обіцяємо!)
3. Бігати коридорами тільки у змінному взутті, щоб не завдати шкоди підлозі. (-Обіцяємо!)
4. Підтримувати вогонь любові та поваги до вчителів та адміністрації. (-Обіцяємо!)
5. З гідністю донести високе звання учня гімназії №2 до закінчення навчання. (-Обіцяємо!)
Кап. А щоб наш корабель відправився у дорогу скажімо чарівні слова
Усі разом Шкільний дзвіночок , пролунай!
Молодша школо, прощавай!
А тепер салют !
Діти беруть кульки і хлопають .
Вальс
Вчителька. Як багато зірок на небі! Де вона – твоя зірка щастя?
Шукайте її!
Не зупиняйтеся!
Не згубіться на нашій землі!
Ви злітайте у вись всім на диво,
Вмійте жити й творити красиво!
- Я дарую вам цю зірку. Нехай вона стане для вас дороговказом у майбутньому, хай сяє для вас добром, вірою, надією, любов’ю.
Відеопрезентація: «Наш 4-А клас»
Смуток торкається серця –
Нам вже прощатися час…
Дзвоник перший покличе,
В старшу вже школу всіх вас.
Скільки проведено разом
Ранків, уроків, годин!
Про початкову залишиться
Тепер лише спомин один.
Сонце хай завжди вам сяє,
Бог вам здоров’я дає,
Хай стежка, прокладена в школі,
В щасливу путь вас веде.
Сценарій свята «Іде до нас
святого Миколая»
![]() |
Мета: показати учням велич світувчити жити у
злагоді із собою, оточуючими та природою; розуміти добро, розрізняти добро і
зло; створити атмосферу добра і дружби, виховувати у дітей чуйність, доброту,
доброзичливість, увагу, милосердя, вдячність, формувати соціальну,
полікультурну компетентності, розвивати комунікативну, інформаційну
компетентності та компетентність творчої діяльності.
Форма
проведення: театралізована вистава.
Обладнання:
дитячі
малюнки, фонограми до пісень, ялинка, мішок, різочки.
Дійові
особи: 2 ведучі, 2 Ангела, Туман, Відьмаю, Віхола, 4 Сніжинки, 4
Зірочки, Чортик, Вовк, Лисичка, Заєць, Ведмідь, Миколай.
Хід заходу
Ведучий
1. Нічка тиха, таємнича,
Повна дива і чудес.
До дітвори прийде в гості
Довгожданий гість з небес.
Ведуча
2. Буде радість, буде втіха,
Бо ж усякий пам’ятай:
За дітей цієї ночі
Не забуде Миколай!
Ведучий
1.
У дитячий край щасливий
Йде весела вість,
Що коником білогривим
Іде з неба гість.
Ведучий
2.
– Хто цей
гість? Ви відгадали?
Діти:
Святий Миколай!
Звучить
швидка музика. З’являється Зла Відьма.
Відьма. Ага, ага, я - Відьмочка лиха!
Сьогодні мені не спиться,
Щось прикре й лихе сниться.
Але чую, чую, що у ніч цю глухую щось відбутися має.
Ага, так це ж усюди діти ждуть Миколая!
Ні, ні, не хочу, не буде цього!
Як би їх заморочити?Хм…
Віхоло, сестро моя білокрила, прийди, прийди!
Звучать звуки хурделиці. Залітає віхола, кружляє по
сцені.
Віхола.
Ти мене кликала?
Я тут, тут вже, щось мені у носі крутить,
Зараз як розгуляюсь,розпущу коси,
Щоб вітри їх крутили та били щосили,
У-у-у, а-а-а, я віхола зла.
А ще я звернуся до Густого Туману,
Хай введе їх всіх в оману!
Туман. Ох, Святого Миколая трохи
я не долюбляю,
Він усім допомагає і з біди всіх визволяє
Лиш дороги
перекрию,
ну, а він вже тут як тут.
Подорожніх всіх рятує, зігріває, напуває,
І додому відправляє.
Нині тут ми всі зберемось та із нього посміємось..
Разом.
Розстеляйся, ковзанище, війся, війся сніговище!( повторюють 3 рази і
зникають).
На
сцені з’являються Зірочки
Зіронька
1. Я сьогодні вночі буду світити ясненько,
Щоб було повсюди, як в день , видненько.
Зіронька2.
І я світлом ясним засяю,
Освітлю стежки Миколаю.
Зірочка
3
Я також, сестриці, прийду на
підмогу,
Разом ми освітим далеку дорогу.
Так-так, любі друзі, у нас справ багато,
Бо йде до нас щедре, веселеє свято.
Зірочка
4 Миколаю, Миколаю, всі тебе чекають,
Тебе люблять, тебе кличуть, святий Миколаю.
Пісня «Миколай, ти до нас завітай»
Вибігають
сніжинки, кружляють навколо зірочок.
Сніжинка
1.
Чи то пір’я з подушок,
Чи то з цукру порошок,
Так паде, паде згори
На поля і на хати?
Здогадалися, що це?
Так, це сніг й малі сніжинки
Летять на дахи і на будинки.
Сніжинка
2. Маленькі зірочки-сніжинки
Втомились бавитись вгорі,
І, розпустивши одежинки,
Мандрують тихо по землі.
Сніжинка
3. Вкривають вулиці, оселі,
І липнуть до дитячих ніг,
Щоб по веселій каруселі,
Упасти дзвінко на поріг.
Сніжинка
4. Потішні зірочки-сніжинки
Лоскочуть в носик малюків
І, мов прозорі намистинки,
Життю радіють з
їхніх брів.
Танець Зірочок і Сніжинок
Сценка.
Лісова галявина .На галявині з’являються Ведмідь, Заєць, Вовк.
Тягнуть
санчата з великим мішком. Лисиця бігає кругом них, підбадьорює.
Лисиця.
Ну давай, давай, давай!
Ну тягніть, тягніть, тягніть!
Ох, ледве притягнули!
Вовк.
Ох і втомився я !
Нарешті трохи проясніло…
І чиї це санчата, і чий це мішок?
Ох і важкий! ( щупає мішок)
Лисиця.
Цікаво-цікаво, що ж там всередині?
Ведмідь. Не
чіпай, то не наш,
Можливо знайдеться власник цього мішка?!
Зайчик. А може це мішок Святого Миколая?
Звірята (разом): Кого?
Зайчик. Лиш раз в рік таке буває.
Господь небо відкриває.
На землю поспішає Миколай.
Тож,чий це мішок, руда. Відгадай?
Лисичка.
Тоді давайте поставимо його під ялинкою,
Миколай і його святі ангелята
знайдуть мішок ось тут.
Ведмідь. Оце так голова! Краще давайте подумаємо,
що попросити в Святого
Миколая.
Вовк.
Жаль, ой жаль, мій любий брате, що не вмієм ми читати.
Я би дуже попросив хоч маленьке поросятко…
Зайчик.
Ех, встидайся, брате сірий, у Святого як
проситимеш такого?
Краще побажай собі
й мені
Ось капустоньки хоч дві!
Ведмідь.
Ну, смішний ти, куцохвостий.
А ось я би
попросив меду горщик – краще три.
Лисичка.
Ну а я би поросила цукерочок смачненьких,
Булочок пишненьких, ну … і курочку печену.
Вовк.
Годі вам уже сваритись, скоро вже прийде у гай
Наш святитель Миколай!
Лисичка. Тихше, тихше звірята.
Може, там вже є хтось? ( прислухається )
Ні, мабуть, нема.
Вовк.
Може, і не буде, може, все дарма.
Може, помилився Святий Миколай?
Ведмідь.
А мені здасться - помилки не буде
І Святий Микола, певно, тут прибуде,
А з ним і Ангелятка - Божі голуб'ятка.
Ангели все знають! В мене така гадка.
Дзвенять
дзвіночки. На сцені з’являється Миколай.
Миколай.
Добрий вечір, звірята. Яка сьогодні нічка темна. Я поспішав до вас на свято і
загубив у лісі мішечок з подарунками.Ви не бачили його?
Лисичка. Ось, візьміть, будь ласка.
Миколай.
Дякую, мої любі.Ви мені дуже допомогли. А зараз гайда зі мною на свято до
діток. ( Миколай та звірята виходять. )
Пісня « Ішов Миколай лужком-бережком»
Ангел
1. Сніги покрили гори й поля,
Виблискує інеєм ліс і гай.
До нас прийде крізь ниви, бори
Святий угодник Миколай.
Ангел
2:
А, я знаю, що обдаровує він тільки чемних і слухняних діток.
За
дверима шум, свист, чорт заглядає у двері.
Чорт. Агов! агов! Чи пустите до хати?
Бодай погрітись... Бр... Холодно.
Ангел
1.
Чого тобі? Що ти тут робиш?
Чортеня. Ой! Холодна тут зима,
В пеклі холоду нема.
Одягнувся, ніби літом.
В пеклі – жар, зима – на світі.
А без шапки та кожуха.
Відмерзають мені вуха.
Діти, любі – не баріться,
Допоможіть мені зігріться.
( ходить потирає долоні,гріється)
О, в цій хаті світло і тепло.
Знаю, знаю – готуєтесь до свята
Чортеня. – Я теж наламав пучок різок,
для нечемних діточок,
ледарів і забіяк,
хуліганів, розбишак.
Накрутив їм купу різочок —
Для всіх нечемних діточок.
(Показує
різки дітям)
Тут стане всім:
Дівчаткам-задавакам,
І хлопцям-розбишакам,
Які не слухають ні мам, ні татусів,
Ні вчителів.
Ха-ха, хі-хі, даруночки такі.
(Танцює
і вимахує прутиками)
Ангел
2. Мир
і спокій дому цьому,
Тут немає місця злому.
(Повертає
на всі сторони, звертається до чорта)
Хто ти є? Чи можу знати?
Чорт.
Я - чорт, добродій-чудотворець!
Ангел 1. (усміхається). Спинись, бідако!
Бач, як забрехався,
Та звідки з чорта
той добродій взявся?
Ангел
2. Злих дітей у нас нема,
Тут шукати їх дарма!
Чортик. А я кажу, що є!
Ангел
1.
Ні, нема! Чого це ти вирішив, що наші діти нечемні? Дивись як гарно вони сидять, тебе слухають.
Чортик. Слухають, слухають... От я їм різочок дам, а
не подарунків! Хіба вони хоч що-небудь знають?
Ангел 2. Діти!
Ви ж знаєте вірші, пісеньки?
1. Святий, щедрий Миколай
Йде щороку в рідний край.
В кожну хату, в кожен дім
І несе дарунки всім.
2. Добрим є Він для людей,
Для усіх-усіх дітей!
А його щедроти й ласка
Для нас є, як справжня казка!
Бо приходить Він тоді,
Коли темно на землі.
3. Тихо-тихо в дім прийде,
Подарунки покладе,
Навіть сліду не лишає,
Хоч і кожен із нас знає,
Що відвідує всяк раз
Миколайко усіх нас.
4. То ж Його усі славімо,
В добрі-мирі всі живімо!..
О, Всещедрий Миколай,
Нам в усьому помагай!
5. Святий Миколаю,
Я Тебе благаю:
Принеси всім дари
З небесного Раю.
Прийди , не барися,
Щедрий Миколаю,
Бо Тебе щорічно,
Святий , виглядаю.
Щоденно в молитвах
Тебе прославляю.
Пісня
«Коли наступає зима на землі».
6. В грудні ніч
є чарівна,
Бо з небесного човна
Миколай на землю сходить
І дива усюди творить.
7. Все він
знає, все уміє,.
Тільки хтось про щось помріє
Мрію здійснить в цюю ніч,
Бо святий він - в тому річ.
8. Наставляє
Миколай:
Злом себе не покарай!
Чесним будь та справедливим,
І працюй, не будь лінивим.
Другом вірним завжди будь,
Свого роду не забудь.
9. Не зречись своєї мови
Ні за якої умови!
Будь людиною завжди
І добро від долі жди.
14. Отже,
слухай маму, тата,
То в дарунках ваша хата
Буде квітнути завжди
В першім місяці зими.
16. Всіх
слухняних обдарує,
Всім гостинці принесе,
А бешкетникам й лінивим
Чортик прутик підкладе…
То ж готуймося до Свята,
Щоб Святий нас не забув,
Щоб були усі багаті
Й Ангел-щастя не заснув.
Пісня «
Іде святий Миколай в Україну»
17. Щоб у кожен
дім й родину
З Миколаєм йшло добро,
Щоб нікого в Україні
Без гостинця не було.
Щоб жилося в мирі й згоді,
Щоб лунав веселий сміх,
Бо сьогодні Чудотворець
Нас благословляє всіх.
18. Миколая я
чекаю
Й в молитвах Його благаю:
О, Святителю-Владико
Радість нам зроби велику,
Ласку нам найбільшу дай,
Щоб розцвів мій рідний край,
Щоб було в нас все в достатку –
Більше правди і порядку.
19. Щоб всі
дітки не хворіли,
А зростали й багатіли,
Щоб щасливі були рідні
І веселі, і привітні,
Щоб гостинців повен віз
Ти в дарунок нам привіз.
Та пошли нам
всім здоров’я,
Щастя, радості, всіх ласк.
20. Ми чекаємо
Святого
І благаємо всіх ласк,
Щоб в своїх турботах в Небі
Не забув бува про нас.
Щоб почув нашу молитву
І благання всіх дітей,
Що чекають подарунків
В цей зимовий сніжний день.
21. До
маленьких діток,
У рідненький край,
Кожен рік приходить
Святий Миколай.
Він сідає в санки
Візьме батіжок,
Трусить бородою
І летить сніжок..
Де слухняні діти-
Відкрива віконце,
Щоб сон не злякати
Й не збудити сонце.
22. Під подушку сипле
З торби подарунки:
Іграшки,цукерки,
І всякі пакунки.
А хто не слухняний-
Той часу не гай,
Бо вже у дорозі
Святий Миколай.
Чортик:(невдоволено)
Так, так. Дійсно, щось знають. Але це вони, напевне
знали,
про що їх будуть питати. А от я їм свої загадки загадаю! (Діти відгадують загадки.)
1. Не сидить
вона без діла,
Дуже любить колір білий:
Землю посипа сніжком,
Наче білим порошком.
(Зима)
2. Лежав, поки лежалося,
А припекло – то й сліду не зосталося.(Сніг)
3. І зелена, і колюча, і пухнаста, і пахуча
Посеред кімнати стала, нас зі святом
привітала.(Ялинка)
4.Була калюжа мокра,
А тепер тверда.
Як же називається
Ця тверда вода?
(Лід)
5. Все літо стояли,
Зими чекали,
Діждали пори –
Помчали з гори.
(Сани)
6.Узимку він скрізь:
Хапає за ніс,
Малює щоки
І студить боки.
(Мороз)
Ангел. Бачиш, які розумні і кмітливі діти. Віддай
різочки і посміхнись.
Чортик.
Даремно я сюди пригнався,
Замерз, ще й нежиті набрався. (чхає)
Брів снігами без кожуха,
Відморозив ніс і вуха.
Чортеня. Друзів тут моїх нема –
Все пропало.... все дарма!
Віхола разом
Ми теж безсилі -
Вас покарати вже не маєм сили.
Ангел
1. Не вдалося вам зіпсувати нам настрій і свято. Забирайте різочки, спробуй в іншому місті знайти
неслухняних дітей.
-
Прбачте
нас.
-
Пробачимо?
Ведуча.
Давайте, дітки, помолимося за Святого Миколая і попросимо в нього захисту .
Ведучий.
Святий та добрий Миколаю,
На тебе ждемо вже давно,
Що даш Ти нам — ми ще не знаєм,
Та просимо Тебе одно:
Ти нашим родичам дай сили,
Щоб виховати нас могли,
Ведуча Від
Бога втіхи дочекали,
Коли зростуть їх діточки.
Усьому нашому народу
Дай добру волю й многа літ,
Щоб пісня — слава України,
Полинула на цілий світ.
Пісня
«Миколай мандрує…»
Зірочка
1. Миколай з небес весь час
Бачить кожного із нас.
Зірочка
2. Разом з нами він радіє,
І дарує нам надію.
Зірочки
( разом ). Він всіх вас чудово знає.
Зустрічайте Миколая!
Звучить
мелодія, дзвонять дзвони, заходить Миколай.
Миколай.
Добрий
день, любі діти.
Нині свято в вашім домі
І я вас вітаю,
Гараздів, здоров’я і доброї долі
Щиро вам бажаю.
Колись в цій школі я вже був,
Дарунки дітям роздавав,
До праці всіх вас закликав,
Наказував вам чесно жити,
Від зла тікати, а добро творити.
Ангел
1. Святий Миколаю, тебе ми чекаємо.
Ці дітки хороші, напевно це знаємо!
Миколай.
Хто був чемний і слухняний,
Той даруночки дістане.
Янголята всі вставайте,
Подаруночки виймайте,
Мені, любі, помагайте!
Звучить
музика. Миколай роздає подарунки.
Лисичка. Дякуємо Тобі, Владико,
За утіху цю велику!
1. Обіцяємо
добрими бути,
Слів Твоїх не призабути,
2. Завжди
вчитися охоче,
Бо того Ісусик хоче,
3. І такими
вирастати,
Як бажають тато, мати
І увесь наш рідний край!
Всім нам Боже помагай!
Миколай. От настав прощатись час,
Залишаю вже я вас.
Будьте добрі й завжди щирі,
Живіть в злагоді і мирі.
Швидко мчиться часу лік,
Знов прийду я через рік
На велике, світле свято.
З Миколаєм вас, малята!
Всі
діти разом: Будемо
щасливі, бо з нами Святий Миколай!
Звучить
пісня «Ой хто, хто, Миколая любить».
Сценарій
«Свято матері»
Мета: Формувати в учнів уявлення про призначення жінки (жінка – матір, берегиня домашнього вогнища, родинних традицій, джерело ніжності, любові й краси); розвивати творчі здібності учнів, умінь декламувати, співати, танцювати, проявляти фантазію; сприяти формуванню духовно-моральних цінностей учнів, бережливого відношення до близьких і рідних людей; прищеплювати цікавість до народних звичаї, традицій, історії; створити умови для виховання почуття поваги, любові і вдячності до матері, пошану до жінки.
Обладнання: телевізор; виставка дитячих робіт, малюнків; подарунки мамам, квіти, вишиті рушники, кульки-сердечка.
Епіграф: Якщо говорити між нами – то все починається з мами
Хід заняття
перетворити зиму на літо,
можна моря й океани здолати,
гору найвищу штурмом узяти,
можна пройти крізь пустелі та хащі...
Тільки без мами не можна нізащо,
бо найдорожче стоїть за словами:
в світі усе починається з мами...
А. Костецький
2 ведучий: У травні, коли прокидається від сну природа, коли дзвенить у блакиті пташиний спів, теплий весняний вітерець приносить до нас свято – День матері. Свято матері - свято любові. Воно схоже на ніжну травневу квітку, від якої не хочеться відводити очей.
1 ведучий : Шановні гості! Милі, добрі наші жінки, жінки – доньки, жінки – матері, жінки бабусі. Дозвольте сердечно привітати вас із Днем матері. Де і коли виникло це свято, ми дізнаємось звернувшись до історії.
2 ведучий: А почалось все з того, що маленька американка Анна Джарвіс 9 травня 1905 р. втратила рідну матусю. Два роки провела в глибокій жалобі. У той час і зародилася у неї думка присвятити один день у році матерям усього світу.
Анна писала сотні, тисячі листів до газет, до законодавців, до губернаторів штатів, президента США і керівників інших країн. Лише у квітні 1910 року губернатор штату Західна Вірджинія встановив День матері і цей день було оголошеним обов’язковим державним святом.
Пізніше до святкування приєдналися ще 43 країни. В Україні цей день почали відзначати з 1929 року, в другу неділю травня.
І сьогодні діти з найщиріших слів поваги, любові та подяки сплетуть вам весняний віночок вітань.
1 учень:
Перед тим, як тут з'явитись,
На цій сцені, в цьому залі,
Ми хвилин, напевно, з тридцять
Перед дзеркалом стояли.
2 учень:
Перевірили всі банти,
Кожен ґудзик, кожну складку,
Щоб було у нас на святі,
Любі мами, все в порядку!
3 учень:
І ранесенько всі встали,
Ці рядочки повторяли,
Щоб батьки могли радіти,
Які гарні у них діти.
4 учень:
Спасибі вам, рідні мами,
Що ви тут сьогодні з нами.
До вас наше перше слово.
Всі:
Матусі, будьте здорові!!!
5 учень:
Ми старались, ми спішили,
І пісні, і танці вчили,
Вірші всім вам почитаєм,
Потанцюєм, заспіваєм.
6 учень:
Ми до мам сказати хочем слово
І привітати хочем від душі,
Подарувати пісню всім чудову,
Найкращі прочитати вам вірші.
7 учень:
Жінки, бабусі, матері –
Одвічні наші берегині.
Хай сонце ясне на зорі,
Вам світить на стежинах.
8 учень:
Спасибі матусі, спасибі, бабусі,
За щедрість сердечну й турботу про нас.
За руки ваші, що не знають спочинку
Й готові на поміч прийти повсякчас.
9 учень:
Мамо! Матусю ріднесенька!
Ти мій промінчик яснесенький!
Я дуже тебе люблю зіроньку милу мою,
Ти моя радість, надія, любов
Я повторюю це знов і знов.
Пісня «Мамине свято» (Музика: Анна Олейнікова, слова: Юлія Михайленко)
О, Мамочко!
Любити так, як любиш ти,
ніхто не вміє на землі;
тому ми всі – дітей гурток –
сплітаємо тобі вінок
з найкращих квітів на весні;
тому – при гомоні пісень –
святкуємо твій, Мамо, день!
1 ведучий:
О, Мамочко!
Травневий блиск, травневий час
і квіти з рідних піль і лук
приносимо Тобі – як дар –
і хилимось до твоїх рук.
Ти сонечко для наших віч
весь довгий рік – і в день, і в ніч.
Тому в неділю сю святу
Тобі приносим як красу:
при звуках дзвонів і пісень
святкуємо твій, Мамо, день!
2 ведучий:
О, Мамочко!
В любові і подяки день
при звуках радісних пісень
прийми від нас, дітей, привіт!
Ми просимо з глибин сердець,
щоб добрий Бог – щоб Бог Отець
Тобі багато щастя дав,
щоби Тебе нам зберігав
сто літ! сто літ!
Танок Чи ти мене любиш?
1 ведучий: Жінці на роду написано – бути матір’ю, сповідувати материнство, продовжувати свій рід і родовід. Це найвище призначення життя. Заради цього і варто жити на землі , долаючи всі труднощі та негаразди.
Учениця виконує композицію на скрипці
1 учень:
Хто найбільше із усіх
Любить нас, дітей малих?
Хто про нас найбільше дбає,
Хто нас щиро доглядає?
Хто, скажи мені, мій брате?
Разом: Мати.
2 учень:
Хто готує їсти нам,
Хоч не раз не їсть і сам?
Хто нас чеше і вмиває,
В чисту сукню зодягає?
Хто із вас це буде знати?
Разом: Мати.
3 учень:
Хто, як щось у нас болить,
Цілу ніченьку не спить?
Хто найкращу казку скаже,
Як дитина спати ляже.
Хто співає їй злегенька?
Разом: Ненька.
4 учень:
Хто до школи перший раз
Відпровадив з дому нас?
Хто нам книжку дав у руки,
Заохотив до науки,
Вчив трудитись, працювати?
Разом: Мати.
Пісня «Пташенята у гнізді» (Музика: М.Мазур. Слова: В.Гуменчук)
1 учень:
Гарна мамочка Ганнусі,
ще гарніша Валентини, –
та з усіх мамів найкраща,
наймиліша – це моя!
Дав Господь мами нам добрі;
бачу, знаю не одну, –
та з усіх моя найліпша,
я її найбільш люблю!
Вранці, як розкрию очі,
є калачик, молочко...
Цілий день із рук матусі
дістаю саме добро.
Маю все, чого захочу:
чи хлібця, чи то води,
при матусі я не знаю,
спраги, стужі, ні біди...
Мама чеше, убирає,
бавить, вчить цілий деньок;
а при зіроньках співає
колискових пісеньок...
От така вона! Моя!
Добра, ясна – як свята!
Щоб і світ весь перейти,
годі кращої знайти!
Дарує квіти і вклоняється мамі
2 ведучий: . Умійте цінувати любов матері. Будьте дбайливі до цієї любові. Не ображайте її випадковою грубістю, різким словом, неслухняністю. Адже лише мама думає про нас завжди і скрізь. Тільки мама завжди приймає нас такими, які ми є. Серце її завжди з своєю дитиною.
1 учень:
Сміється сонечко вгорі
І промінцем голубить.
Матуся — сонце дітворі,
Вона їх ніжно любить.
2 учень:
Матусю, сонечко моє!
Така хороша, звична.
В моєму серці завжди є
І будеш в ньому вічно!
3 учень:
Матусю, квіточко моя,
Ласкава, добра дуже,
Від доброти твоєї я
Вже котрий раз одужав!
4 учень:
Матусю, зірочко ясна!
Ти гарна, як царівна!
Така красива, як весна,
І, як весна, чарівна!
Пісня «Матуся» (Слова і музика Наталії Май)
5 учень:
Найкращу маму на весь світ
Із святом я вітаю,
Матусі довгих-довгих літ
І щастя я бажаю!
6 учень:
А я — здоров’я, сили теж
Їй хочу побажати.
Люблю я мамочку без меж,
А в мами нині свято!
7 учень:
Бажаю миру, і пісень,
І щастячка дзвінкого.
Бажаю мамі кожен день
Я сонечка ясного.
8 учень:
А я бажаю мамам всім
Ніколи не старіти.
Не перейматися нічим
І сонечку радіти!
Танок «Мамина сорочка»
1 ведучий: Сьогодні свято було б не повним, якби ми не згадали своїх бабусь.
У народі кажуть: «Діти – це діти, а справжні діти – це онуки». І ось сьогодні на свято до своїх онучат білими невтомними голубками злетілися їхні бабусі.
1 учень:
А як не згадати сьогодні
Наших дорогих бабусь.
Адже щасливо тільки той живе
Той, в кого рідна бабусенька є!
2 учень:
Моя бабуся люба, гарна й мила,
Вона найкраща від усіх людей.
І хоч вона вже трохи посивіла,
Але так щиро любить нас — дітей.
3 учень:
Дорогі наші бабусі! Ми підготували для вас чудову пісню, яку з любов’ю вам даруємо.
4 учень:
Бабуся! Скільки вона пережила, але яка ніжна, щира! Скільки вона не доспала ночей, голублячи своїх дітей, онучат!
5 учень:
А які щирі бабусині очі! Це погляд щирості, доброти й любові. Це невтомна бджілка, яка заради онуків віддасть усе, останньою краплиною води поділиться. Кажуть, що всі бабусі більше люблять онуків, ніж власних дітей. А онучата віддячують їм тим же.
6 учень:
З радісним святом вітаємо.
Наших бабусь дорогих.
Від щирого серця бажаємо
Здоров’я міцного та щастя вам усім.
7 учень:
Дорогі бабусеньки журавоньки сиві,
Хай збудуться всі ваші мрії!
8 учень:
Притулиться сонце до ніг!
Хай всі негаразди, журба, лиховії
Обходять ваш тихий поріг!
9 учень:
Спасибі за довгі недоспані ночі, за щирі казки і пісні,
За теплі, ясні і лагідні очі, покупані в сонці й весні!
10 учень:
Спасибі,що ви не жалієте ласки, ховаючи втому щодня,
Каструлі на кухні, заморена сапка, курчат, каченят метушня…
11 учень:
Встигаєте з всім ви і днями, й роками
Ще й хліб кожен день на столі.
Нехай же здоров’я Господь посилає,
Бабусі, ми шлем вам уклін до землі!
12 учень:
Нехай сьогодні наше привітання у вашім серці лишить добрий слід,
Прийміть найкращі наші побажання здоров’я, щастя на багато літ!
Пісня «Пісня про бабусю»
1 ведучий: Ну, скажіть, яке ж це свято, коли гумору немає?
Сценка « Торт для матусі»
Учасники: мама і 3 дітей ( 1 дівчинка і 2 хлопчики)
Дівчинка: Мамо, ми тобі на свято торт спекли
Це ми самі!
Всі: Це дарунок наш тобі!
Мама: Ой, спасибі, мої любі!
Принеси, Андрійко, ніж!
1 хлопчик: Мамо, ну давай же, ріж!
Мама: Щось не ріжеться, не знаю
Тут, здається, щось стирчить…
2 хлопчик. Це ж мій ключ! А я шукаю!
А він, капосний, мовчить!
Мама: Тут іще якась « начинка».
Дівчинка: Ой, та це ж мій олівець!
1 хлопчик: Ну й роззява ти, Іринко!
Мама: Тут ще й синій гребінець!
2 хлопчик: Може там іще щось є?
Мама: Є! Ось маєш.
1хлопчик: Це моє. (бере солдатика)
Мама: І нарешті папірець.
2 хлопчик: Я пропав, це все, кінець!
Це мабуть, щоденник мій.
Дівчинка: Ну й роззява ти, Андрій!
1 хлопчик: Всі труди пропали наші…
Дівчинка: Схожий наш пиріг на кашу…
2 хлопчик: Мамо, вибач, ми хотіли
Піднести сюрприз тобі.
Мама: Це вдалося вам!
Мийте руки, вас чекає мій обід.
1 хлопчик: Хто завжди нам допоможе?
Хто все вміє і все може?
2 хлопчик: Хто все зробить , як годиться?
Хто ця мудра чарівниця?
Дівчинка: В цілім світі найдобріша,
Найдорожча, наймиліша,
Лагідна і ніжна сама?
Всі: Ну, звичайно, наша мама!
Пісня « Мамочко моя» ( Сл. і муз. Наталії Май)
МРІЯ ПРО МОРЕ
У Мартина жінка гарна ще й молодша вдвічі.
Раз вона йому сказала, дивлячись у вічі
І поклавши кучеряву на плече голівку:
— Купи мені, Мартиночку, на курорт путівку.—
Мартин губу закопилив і сказав суворо:
— Та ти ж знаєш, що відпустка у мене не скоро.
Такі речі, їй же право, аж слухати чудно.
Тобі ж буде там без мене і скучно, і нудно.
— А я,— каже йому жінка,— щоб нудьгу розвіять,
Буду сидіть біля моря і про тебе мріять.—
Мартин її приголубив: — Ах ти ж моя зоре!
Сиди краще біля мене і думай про море.
2 учень:
Частівки
В наших мам сьогодні свято їх вітаємо усіх
В нас частівок є багато а у мам веселий сміх
Мамо, мамо на роботі дуже довго ти була
Наша киця вже в турботі чи ти ВІСКАС принесла?
В кухні віник я шукав у квартирі підмітав
Залишилося від нього три соломини всього
В перший раз всім на біду вимив я сковороду
Потім татко тиждень весь мив мене та плакав десь
Підгоріли суп і каша сіль насипана в компот
Повернувся батько Саша із відпустки до турбот
Разом:
Ми частівки проспівали звеселили трохи вас
І усім усім бажаєм щастя посмішок від нас
2 ведучий: Дорогі наші мами! Сьогодні ми низько вклоняємося вам за ваші безсонні ночі, коли ви сиділи за нашими к колисками! За ваше велике терпіння, за ніжні руки і гарячі серця.
СЛАЙД – ШОУ про МАМ
На екрані з’являється відео (презентація ) про мам учнів, які навчаються в класі, під музичний супровід – пісня « Серце матері» .
1 учень: Всі квіти травня ми складаєм вам до ніг
Хай скроні не сріблить печаль й журба -
І «многими» будуть щасливі літа!
Дарунків, золота не маєм,
Щоби до ніг тобі зложити.
2 учень: Однак тут спільно присягаєм,
Що допоки будем жити—
Любов сердець своїх маленьких
Тобі дамо, кохана ненько,
Щоб діти всі цілого світу
Тобі співали «Многая літа».
2 ведучий: Дорогі наші гості! Свято підійшло до кінця. Ми бажаємо вам міцного здоров’я, нев’янучої краси. Нехай у ваших домівках панують спокій і затишок. Нехай ваше життя буде безхмарним і заможним, а доля нехай подарує вам добрих, чуйних, х хороших дітей та онуків! Зі святом вас !
(В кінці свята виходять діти з буквами МАМИ! МИ ВАС ЛЮБИМО)
Пісня «А я бажаю вам добра» ( Сл. і муз. Наталії Май)
Перший урок у 1 класі
«Здрастуй, школо!»
Мета: розкрити учням поняття слів
«школа», «школяр», розширити пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до
навколишнього світу;
розвивати
уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення;
виховувати
інтерес до навчання, бажання дізнатись щось нове, товариськість.
І. Організація класу.
Вступне слово вчителя.
Добрий день,
мої милі діти.
Ви сьогодні вже учні у нас.
Будемо вчитись, дружити, радіти
Й називатися 1-в клас.
Я сьогодні всіх щиро вітаю
В нашій школі, у дружній сім’ї.
І міцного здоров’я бажаю,
Й щастя-радості, любі мої.
Руку мамину ви відпустили
І пішли за учителем в клас.
Мами з татами теж зрозуміли,
Що тепер ви великі у нас.
Ви вже учні сьогодні у школі,
Й вам всміхнулося сонце вгорі.
І зустріли берізки й тополі
На великім шкільному дворі.
- Доброго дня, дорогі друзі! Я дуже рада вітати всіх, хто сьогодні прийшов
на наше свято.Ось і настав день, коли діти переступили поріг школи
. Віднині ви – члени великої дружної шкільної родини.
На листку в календарі.
Мов святкове гасло:
Перше вересня – вгорі
Виписано ясно.
Учень1.
Це не вигадка,не казка,
Що віднині я – школярик.
Ось портфелик мій, будь ласка,
А в портфелику – букварик.
Учень 2
А в портфелі – акварелі
Грають барвами м’якими,
Є і зошити в портфелі,
І щоденник поряд з ними.
Учень 4.
Який щасливий день сьогодні!
Веселий, радісний, ясний,
Це гомінливий і погожий
Почавсь навчальний рік новий.
Учень
5.
Яскраве сонечко надворі
Кидає промінці у клас.
Такої радості ніколи
В житті ще не було у нас.
Сміх навкруги розсипає
Дружня
учнівська сімя
Нас біля школи стрічає
Вчителька рідна м
Засипає осіінь слід
кленовим намистом
До школи нас запрошує
Дзвіночок урочисто
- Погляньте, хто до нас завітав? Як її називають? Сова є символом
розуму, знань. Вона дуже хоче з нами познайомитися, адже Мудра Сова супроводжуватиме
нас протягом навчання, допомагатиме вчитися читати, писати , рахувати. А тепер
ви поверніться, протягнемо один одному долоньки до сусіда по парті, скажіть
своє ім’я, посміхніться А зараз я називатиму ім’я та прізвище
-
Ось ми з
вами і познайомились. Ми проведемо разом чотири роки, протягом
яких нас очікує багато цікавого.
-
ІІ.
Актуалізація опорних знань.
-
А зараз дівчатка розкажуть вірш про школу.
-
Наче вулик
наша школа,
Вся вона гуде, як рій.
І здається, що довкола
Розквітають квіти мрій.
Бігають, сміються діти,
Та лиш дзвоник задзвенить –
Стане тихо, ніби в квіти
Заховались бджоли вмить.
-
З чим автор
вірша порівнює школу? Чому? Чому дітей порівнює з бджолами?
(Діти дають відповіді на поставлені запитання.)
-
А хто з вас знає, чому навчає школа? Дітки нам
допоможуть у цій справі.
7 учень. В школі вчать дітей читати
І писати будуть вчить.
На екскурсії водить.
8 учень. Будуть вчити рахувати,
Танцювати
і співати.
Ще навчать, як в
світі жити,
Зі всіма дітьми
дружити.
9
учень. Вчать у школі працювати,
Труднощі перемагати.
Завжди правду говорити.
В світі лиш добро творити!
Йти до школи
не боюсь.
Що не вмію, те
навчусь,
В школі вчитель допоможе –
Він усе на
світі може!
-
Правильно!
Дякую, дітки! Всьому цьому ви навчитесь
у школі. Головне, щоб були слухняними, уважними, працьовитими і
дисциплінованими учнями.
-
ІІІ.
Повідомлення теми і мети уроку.
-
Погляньте, а що принесли нам пташки? Нам потрібно скласти
слово.
-
Тема нашого уроку – «Моя рідна школа.»
-
А для чого потрібна школа? Так, школа –
це велика країна Знань. Вона розкриє
безліч секретів. Ви пройдете
багатьма стежками цієї країни, і я думаю, вам це сподобається.
ІV. Робота над темою.
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Вміють дітки рахувать.
Дуже точна це наука,
І її всі дітки вчать.
Всім вона потрібна, знайте,
Математику вивчайте!
Мудра Сова хоче перевірити, чи знаєте ви математику.
-
Порахуйте від 1 до 10.
-
Порахуйте від 10 до 1.
-
Молодці! Впорались із завданням.
Продовжимо нашу подорож.
-
Фізкультхвилинка
Перевіримо, чи
вмієте ви відгадувати загадки. Це будуть не просто загадки, а загадки про школу
і шкільне приладдя. Приготувались?
Але прошу не кричати – просто руку піднімати.
І нехай відповідає той, кому я дозволю!
Чи домовились ми з вами? Ви й справді стали школярами…
То усі ладком сідайте і кмітливість підключайте.
1)
Як минає тепле літо, то спішать до неї діти.
Сміх і гам дзвенить довкола –
Відкриває двері … (школа)
2)
Буває в лінію, в клітинку,
У ньому пише кожна дитинка. (зошит)
3)
Язика не має, а всіх грамоти навчає. (книга)
4)
Виводить букви і слова ота цікава штучка.
В руці виблискує здаля нова, гарненька… (ручка)
5)
Довгі пальчики кругленькі: сині, жовті, червоненькі.
На папері походили, кольори свої лишили.
Звуться палички оці – кольорові … (олівці)
Сова ще трішки поморочить, бо дізнатись дуже хоче,
Чи відомі вам казки?
Дуже добре! А які?
(Діти
називають відомі їм казки)
-
Що ж, прекрасно! Браво! Браво! Ви казки згадали жваво.
А тепер скажіть, готові ви казки згадати знову?
Тоді спробуйте, впізнайте, цих героїв пригадайте.
Як кого зовуть, скажіть, і казочку також назвіть.
v
Хто кругленький, наче м’ячик, весело по лісі скаче,
Від діда з бабою
утік, попав лисиці на обід?
(Колобок)
v
Мама-кізка в ліс пішла, діткам молочка знайшла.
Вона пісню їм співала, злого вовка проганяла.
(Вовк і 7 козенят)
Дітки,молодці! Ваші батьки будуть пишатися вами. Ви стали справжніми школярами. З перших днів ми працюватимемо всім
колективом,тому треба товаришувати і працювати злагоджено.
12 учень. Ми школярики-школярі! Нас чекають Букварі!
Нас чекають
зручні парти, і підручники, і карти, і просторий клас. Приступа Іоан
Наша перша вчителька вже
зустріла нас.
13учень.
Зайшли ми дружно та сміливо в чудову школу, в вітлий клас. Життя цікаве та щасливе
розпочалося вже для нас.
14 учень.
Школо! Рідна школо! Сьогодні перший крок
-
До нових досягнень, до нових зірок.
15 учень. Відкриває
школа двері, кличе нас в Країну Знань.
Де ми відповідь знайдемо на багато запитань.
16 учень. Ми
будем вчитись «навідмінно» і з
поведінкою в нас буде все гаразд.
Бо ми тепер не просто діти – ми прийшли
навчатись в перший клас!
Наша Сова хоче перевірити, чи справді ви стали
школярами.
Тож щоб не гаять час, запитати хочу вас.
А ви хором
промовляйте, «так» чи «ні» відповідайте.
Чи веселі йшли до школи? (Так)
Лінь-дрімоту побороли? (Так)
Чи готові ви дружити, в колективі дружно жити? (Так)
Чи може хочеться поспати? (Ні)
Чи може з друзями пограти? (Ні)
То ви прийшли сюди навчатись? (Так)
А може труднощів боятись? (Ні)
Скажіть, портфелі ви придбали? (Так)
А чи усе туди поклали? (Так)
Ой, щось я вірю неохоче, перевірити вас хочу!
Гра «Збери
портфель»
Вчителька: Ой, які ж ви
молодці! Взяли до школи речі всі.
Усі уважні та кмітливі, тож будьте ви завжди такими!
Повторимо правила
1.
Вставати треба кожен раз, коли учитель входить в клас.
2.
Спитає вчител - треба встати.
Дозволить сісти – тихо сядь.
3.
Сказати хочеш – не кричи, а тільки руку підніми.
Підсумок уроку
Я з великою радістю поведу вас у
перший клас. Хай шкільне життя буде для вас щасливим! Хай стеляться вам сонячні
дороги у широкий світ знань, умінь, праці і звершень! В добру путь, дорогі
діти! На цьому наш перший урок закінчено.
Немає коментарів:
Дописати коментар